Niedziałające wycieraczki "czasowe"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • swachas
    Classic
    • 2011
    • 4

    Niedziałające wycieraczki "czasowe"

    Ja tylko dodam, że jak jeżdżę nieco bardziej agresywnie, po autostradzie zwiększyłem prędkość z 100-110km/h na 110-120km/h to spalanie spadło mi nawet do 8.4l !

    W cyklu mieszanym wychodzi 9 - 9.2l Wychodzi na to, że silnik lubi jak się go trochę przygazuje. Osobiście mnie to zdziwiło ale po prostu zmieniam biegi po przekroczeniu 30tys obrotów, a nie tak jak wcześnie 25-28
  • niao
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    Niedziałające wycieraczki "czasowe"

    Witam,
    jestem nowy ale nie mogłem znaleźć rozwiązania mojego problemu.
    Problem wystepuje z wycieraczkami pracującymi w trybie "czasowym". Otóż nie chcą działać. Gdy przelącze je na prace w najszybszym trybie to działają ale gdy wtedy przełącze na czasówki to wycieraczki zatrzymują mi się od razu (np w połowie szyby). Co jest nie tak? Byłem u elektromechanika i mówił, że to przełącznik 377 od wycieraczek. Czy to aby na pewno to? Jaki jest koszt takiego przełącznika?

    Komentarz

    • Grisza
      Drive
      • 2008
      • 71

      #3


      może to pomoże :wink:

      Komentarz

      • alfee
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2583

        #4
        niao, Standard to zacierające się ośki. Może właśnie cię to dotknęło.
        Alfee
        Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
        Kawasaki ER5 :-)

        Komentarz

        • niao
          Classic
          • 2010
          • 23

          #5
          ale czy możliwe że to ośki skoro w tym trybie najszybszym chodza a nie działają tylko czasowe?

          [ Dodano: Pią 03 Wrz, 10 16:50 ]
          Witam, właśnie wróciłem od elektromechanika. Silniczek i całe ośki do wymiany. Koszt - 110zł + 40zł robocizna. Temat uważam za zamknięty

          Komentarz

          • alfee
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2583

            #6
            ale czy możliwe że to ośki skoro w tym trybie najszybszym chodza a nie działają tylko czasowe?

            [ Dodano: Pią 03 Wrz, 10 16:50 ]
            Witam, właśnie wróciłem od elektromechanika. Silniczek i całe ośki do wymiany. Koszt - 110zł + 40zł robocizna. Temat uważam za zamknięty

            Możliwe, że ośki, bo w trybie szybkim silnik ma więcej mocy. A w tym przerywanym słabnie i nie ma siły ruszyć. Jakbyś problem zauważył wcześniej, to silnik by nie był do wymiany. A tak to się przypalił może już.
            Alfee
            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
            Kawasaki ER5 :-)

            Komentarz

            Pracuję...